پوش فیت

پوش فیت

سیستم فاضلابی پوش فیت از تولید تا نصب مرحله به مرحله باید با در نظر گرفتن کل زوایا و برنامه های خاصی بکار گرفت . تولید لوله و اتصالات از پلاستیک و مواد مرغوب پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر تهیه شده و دارای مقاومت زیادی در برابر ناملایمات جوی و فیزیکی در ساختمان می باشد این مواد در برابر آتش و تکانهای شدید ساختمان ناشی از زلزله و نشست تدریجی از خود واکنش نشان داده و مقاومت می نماید.

 ساختار فیزیکی این سیستم تشکیل شده از اتصالات با کیفیت و لوله در سایزهای ۵۰ و ۷۵ و ۹۰ و ۱۱۰ در یک سر لوله و اتصال مخروطی شده و داخل مخروط یک شیار عمقی برای نصب اورینگ که عمل آببندی لوله و اتصال را انجام میدهد ایجاد گردیده است . اورینگ لوله و اتصالات از نوعی مواد خاص عمدتا تهیه گردیده که به محض جا زدن موجب چسبندگی و آبندی لوله و اتصال می گردد.

تفاوت لوله پوش فیت با لوله پلیکا چیست؟

لوله پوش فیت از لحاظ جنس و مقاومت و حتی ضخامت بسیار بهتر از پلیکا میباشد

برعکس پلیکا نیازی به چسب برای اتصالات ندارد و فقط بصورت فیتینگی بهم وصل می شوند .

فقط اجرای پوش فیت نیاز به بست دارد تا از جداشدن اتصالات جلوگیری کند .

حتی دارای دریچه های بازدید نیز میباشد تا در صورت گرفتگی جلو گیری از تخریب زیاد بکند.

 سیستم‌های فاضلاب برای جمع آوری آب‌های سطحی و یا فاضلاب‌های صنعتی در مجتمع‌های بزرگ صنعتی وفاضلابهای خانگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون نفوذ سیالات به عمق خاک می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به پایه‌ها و تاسسیات زیر زمینی را وارد نماید.

خوردگی، زنگ زدگی و آلودگی خاک از مهمترین دلائل جمع آوری آب و فاضلاب‌های صنعتی است .لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن با خواص ضد خوردگی و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیائی راه حل مناسبی برای جمع آوری و انتقال سیالات فاضلابی است.

  • 8/2/2017
  • 3789

Share your opinions with us :

Write your own review :