شیر های هیدرولیکی IDROMEMBRANA

شیر های هیدرولیکی IDROMEMBRANA

ویژگی‌ها:
 نصب آسان
 حداقل نیاز به تعمیرات
 طول عمر زیاد در شرایط مزرعه‌ای
 کیفیت عالی در مقایسه با قیمت
 از نظر فنی این سری از تولیدات را می‌توان شیرهای کنترل هیدرولیکی اتوماتیک دیافراگم‌دار نامید زیرا باز و بسته شدن و تنظیم جریان در آن‌ها با بهره‌گیری از فشارآب عبوری در لوله صورت‌گرفته و برای کار به هیچ‌گونه انرژی دیگری نیاز ندارند.
کنترل و تنظیم جریان به صورت اتوماتیک با استفاده از یک مدار کنترل هیدرولیکی متشکل از یک دیافراگم هیدرولیکی باز و بسته‌شونده انجام می‌شود.
طراحی و نمایه هیدرودینامیکی دیافراگم از نظر ساختار پلیمری این مزیت را به شیرها می‌دهد که بتوانند در مقایسه با انواع مشابه با حداقل افت بار به مراتب جریان بیشتری را عبور دهند.
هنگامی که دیافراگم در موقعیت بسته قرار گیرد گذرگاهی برای عبور آزاد آب پدید می‌آید به‌نحوی که از پیدایش هرگونه انسداد درمسیر به وسیله ذرات معلق همراه جریان، جلوگیری می‌شود.
پلیمرهای مهندسی تقویت‌شده‌ای که به جای فلزات سنتی متداول در ساخت بدنه تولیدات به‌کار رفته سبب می‌شود که این شیرها در عین‌حال که وزن کم‌تر و استحکام بیشتری دارند، دربرابر خوردگی و مواد شیمیایی مهاجمی نظیر کودهای شیمیایی، کلر، روغن‌ها و نظایر آن مقاومت بسیار بالاتری داشته باشند.
بسته به شرایط سیستم‌های آبیاری و نیازهای کاربران می‌شود با تجهیز این شیرها به مدارهای مختلف، وظایف متفاوتی را به آنها محول نمود، مثلا امکان کنترل هیدرولیکی از راه دور با افزودن بوبین‌های الکتریکی و یا استفاده از انواع  کاهنده‌ها و یا نگه‌دارنده‌های فشار و تجهیزات دیگر و یا ترکیبی از همه.
شیرهای IDROMEMBRANA برای فشار کاری 10 بار (PN 10) در مدل‌ها و اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند تا بتوان بسته به  نیاز مناسب‌ترین را انتخاب نمود.

  • 1/31/2018
  • 2473

Share your opinions with us :

Write your own review :